+ 1
Inlägg: 1398339
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag som för blott fyra dagar sedan såg "We are Marshall" sedan händer detta. Hoppas Lokomotiv kan fortsätta utöva sporten och klara sig genom detta.
dom skickade en dänga mot lhc klack...
jag som varit på ett antal matcher i cloetta center måste hålla med!
lhc´s klack är dålig... konstiga sånger o riktigt dåligt drag trots de framgångar de haft...