Haha givetvis.. Blir så förvirrande när det sker drastiska saker i samband med sömnbrist, tack GurraG :P
Inlägg: 1398394
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Påtal om ostron så sänder "ST" live ifrån Östersund imorn här är Länken
START: 19:00
START: 19:00
Länkar:
Livetv - www.st.nu
Livetv - www.st.nu