+ 1
Inlägg: 1398637
Svarskommentarer
Sv: Mora-Timrå i Östersund
erathoo: Håller med dig, tror tyvärr att vi inte håller ES klass. mellan 12-10 plats är mitt tips.
Ska säga att detta var första matchen jag sett, hoppas verkligen att det sätt bättre ut innan.
Ska säga att detta var första matchen jag sett, hoppas verkligen att det sätt bättre ut innan.
+ 2
stalltips - allt över plats 10 är en sensation?