Vad, vem eller vilka ligger bakom att vi startar med två raka bortamatcher? Idiotiskt.
Inlägg: 1398704
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Ja det känns faktiskt lite jobbigt. Tänk dig 2 torskar borta åsså kommer vi hem å möter ett dyngtaggat Växjö :-/