Timrå Icon: Har vi 4p efter 3 så e jag nöjd.
Inlägg: 1398711
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Ja det känns faktiskt så....
Och hoppas att ett ungt orutinerat lag kan hämta sig isåfall. Riddarn har lite klent psyke tror jag så jag hoppas Jocke står i början
Och hoppas att ett ungt orutinerat lag kan hämta sig isåfall. Riddarn har lite klent psyke tror jag så jag hoppas Jocke står i början
Redigerad kommentar