1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1398867

Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: Så vitt jag vet är han kontrakterad av Oskarshamn. Utnyttjar klausul för Es spel och skriver kontrakt med MoDo. I och för sig ett tryoutkontrakt. Sedan tar han inte plats och vips så kommer Leksand med Tommy Salo in i bilden.

Är man konspiratoriskt lagd kan man anta att det hela var ett sätt för Ryno att köra en rövare för att ta sig till Leksand.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Låter som ett svagt skrivet kontrakt om man kan bli free agent bara p g a en try-out. Då får ju IKO skylla sig själva, även om upplägget suger.

Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Ja o det här snackades det om på en gång när Salo gick till Leksand o Ryno skrev på för Modo.
Salo dessutom god kompis med Foppa o Näslund.

Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k:

Helt rätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer