T T: Ja det ville jag verkligen. Det handlar om hur man behandlar sina medmänniskor. Ingen kan ta emot hyllningar här som död, de skulle ha funnits här när han levde istället.
Anonymous: Så för säkerhets skull så bör vi - både på arenorna men särskilt här på hockeyforumet - hylla alla nu levande spelare med tanke på att de eventuellt kan omkomma i en olycka senare i livet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer