satt o läste lite på nya hockeyligan.se och hittade följande......... ser ut som att dom räknat in matchen mellan oss och modo i sca-cupen i elitserien :)
måste ju vara nått knas.. för de är den enda maychen som är räknad :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ser ut som att dom räknat in matchen mellan oss och modo i sca-cupen i elitserien :)
måste ju vara nått knas.. för de är den enda maychen som är räknad :)