Jag tvekar mer och mer på Linkans kompetens och beslutsförmåga...
"Jero" har varit sådär under tryoutperioden och har nu dessutom drabbats av en allvarlig knäskada. Självklart bör beslutet vara att han inte får förlängt och att Edlund tar platsen tills vidare. Hur svårt kan det vara???
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jero" har varit sådär under tryoutperioden och har nu dessutom drabbats av en allvarlig knäskada.
Självklart bör beslutet vara att han inte får förlängt och att Edlund tar platsen tills vidare. Hur svårt kan det vara???