dr-nix: Ja, jag vet. Jag har för mig att han något sådant i någon AB artikel för ett tag sedan. Men han la in någon Brasklapp mot slutet i artikeln också.
Jag kan i alla fall lova Herr Strålman att om han spelar 30 minuter per match och fixar Timrås första SM-buckla så jag garanterat ett en-vägs kontrakt i NHL till nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan i alla fall lova Herr Strålman att om han spelar 30 minuter per match och fixar Timrås första SM-buckla så jag garanterat ett en-vägs kontrakt i NHL till nästa säsong.