1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1399156

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Här är den sista intervjun jag har sett med Strålman om Elitserien och där säger han följande angående Timrå.

Du slog igenom i Timrå. Är det dit du återvänder om det blir en comeback i elitserien eller ser du till helheten?
- Nej, det får bli en helhetsgrej. Vi kanske bara har ett eller två alternativ i elitserien och nåt i Europa. Det får bli ett familjebeslut. Men vi hade väldigt trevligt i Sundsvall och vi trivdes så det är en trygghet i sig att veta hur stan fungerar.
- Men vi tror ändå, om det skiter sig i början av oktober och jag inte får nånting i NHL, så kommer det i alla fall finnas flera lag kvar som jag har möjlighet att skriva med. Vi får ha lite is i magen.


Hur man nu ska tolka det. Nej, men...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer