The great one: Vilket sagolikt ägg denne Karlsson! Att försöka få till att varför han stagnerat i utvecklingen i TIK mer eller mindre skulle bero på hur situationen varit i TIK. PINSAMT VA ORDET!!!
När HV kommer upp borde vi ha ett tifo i stil med: " För räntan som du missade på den försenade utbetalningen av lönen har vi köpt lite extra snacks som tack för din tid TIK"
Uttalandet Karlsson gör visar bara vilken låg nivå han är på. Att han har MAGE att säga så vet ju vi...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att försöka få till att varför han stagnerat i utvecklingen i TIK mer eller mindre skulle bero på hur situationen varit i TIK. PINSAMT VA ORDET!!!
När HV kommer upp borde vi ha ett tifo i stil med: " För räntan som du missade på den försenade utbetalningen av lönen har vi köpt lite extra snacks som tack för din tid TIK"
Uttalandet Karlsson gör visar bara vilken låg nivå han är på. Att han har MAGE att säga så vet ju vi...