Patrick Polly: Är den någon som vill ge Kolan denna personliga present så lovar jag att skänka den till vederbörande. Det går trots allt till ett välgörande ändamål.
ÖstrandsNisse: Hade varit så klockrent om vi överlämmnat den till han. SÄg till speakern att Timrå IK supporterklubb vill överlämmna en gåva som tack för dom 2 åren Kolan spelade för oss åsså gör man det innan nationalsången inför 5000 pers hahaha
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer