1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1399709

Sv: Apropå nånting...
Laken: Många lag har 8-10 backar i truppen men linkan fattar inte ett piss. Så vi kör på med 5-6 st och panik köper 2-3 st när vi är avhängda och gör miljonförlust igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: Med de två senaste säsongerna i färskt minne så skulle vi behöva kontraktera ca 35-40 spelare INFÖR säsongen så vi vet att vi klarar oss till jul.

Sv: Apropå nånting...

Modano: Err vi har 7 backar i dagsläget, 8 om du räknar med Edlund. Visst är Halonen skadad men jag vägrar tro att karln ska behöva vara borta toklänge. Några veckor möjligtvis men sedan är han säkert tillbaka. Man lär säkert hitta sista backen inom en månad också (hoppas jag iaf). 

Jag tycker det är roligt att vi trots allt har några backar på juniorsidan nu som eventuellt kommer få en chans att visa att de duger i A-laget. Kunde Dahlroth göra det förra säsongen så tror jag säkert att någon från J20 har kapaciteten att göra något liknande den här säsongen om dom får chansen.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer