JimmyH: Ja, den här polariseringen som uppkom i samband med 'Lallande fånar'-köret för ett antal år sedan lever tyvärr kvar. Det har en lätt fördummande effekt på diskussionerna. Sen tar jag på mig rätt mycket av ineffektivitetsbiten. Jag kompenserar som bekant gärna kvalitetsbrister med kvantitet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen tar jag på mig rätt mycket av ineffektivitetsbiten. Jag kompenserar som bekant gärna kvalitetsbrister med kvantitet.