Bragd-Birger: Antingen spelar man helt hirarktiskt eller så provar man sätta ihop 4 hyfsat lika starka kedjor och satsar på att mala ner motståndarna. Frågan om det är så han har tänkt i år Perra. Känns som det skulle kunna bli ganska tomt i 3:e och 4:e kedjorna om alla de bästa spelade i 1:an och 2:an.
Dock anser jag att han i år måste spela ihop 2 st PP kedjor för med den sammansättning av kedjor som är kommer det inte bli många PP mål om man bara rullar...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock anser jag att han i år måste spela ihop 2 st PP kedjor för med den sammansättning av kedjor som är kommer det inte bli många PP mål om man bara rullar...