Kul att Perra tror på Jonte, ett bra sätt att få ett kvitto på hans inställning måste ju vara att spela honom med en av vår mest kreative spelare. Och med en titt i backspegeln - Jonte har ju verkligen kunnat göra kassar förr :-) spännande!
...och för alla nu som tror att jag är ironinsk - så är jag INTE det (bara lite)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul att Perra tror på Jonte, ett bra sätt att få ett kvitto på hans inställning måste ju vara att spela honom med en av vår mest kreative spelare. Och med en titt i backspegeln - Jonte har ju verkligen kunnat göra kassar förr :-) spännande!
...och för alla nu som tror att jag är ironinsk - så är jag INTE det (bara lite)
Redigerad kommentar