Papchip:...och manfall? Det där är inget med Timråmått mätt... Äh Vampola är ju med imorgon och Dalroth ersätts av Edlund. Det där fixar vi, inga problem. Kom igen när 2 femmor är borta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Äh Vampola är ju med imorgon och Dalroth ersätts av Edlund. Det där fixar vi, inga problem. Kom igen när 2 femmor är borta.