+ 4
Inlägg: 1400087
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Uppvärmning liksom :)
Jag har en känsla av att den här säsongen kommer att bli väldigt känslomässig. Någon "serielunk" kommer det i alla fall inte bli av.
Jag har en känsla av att den här säsongen kommer att bli väldigt känslomässig. Någon "serielunk" kommer det i alla fall inte bli av.
Edit: Åsså ändra du till "du". Jag trodde du menade "Jag"
Redigerad kommentar