Bragd-Birger: Ska man ta en klubba eller käka puck...?
Inlägg: 1400091
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Hm...när du skriver det sådär ser det nästan oanständigt ut. Ta en kola du!
+ 1