Inlägg: 1400281
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb: kan inte timrå ik göra så man kan se i eon arena på storbildskärmen(Jumbotronen)?. låt säga för 30kr så får man ju stämmning ljudet atmorsfären supportrarna korv i pausen osv?
+ 1
Redigerad kommentar