Timrå Icon: jag hade nog föredragit Frankan framför Stenmark men de är ju bara jag :]
Inlägg: 1400296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb: kan nån vänlig själ hjälpa en mobilsurfande kille med en enkel fråga; vad kostar det att köpa hem matchen via nätet på c+?