Inlägg: 1400587
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: Sen får vi Pikken och Hagos och Larsson kan sitta bänk och Halondn gör det stabilare.
jag är lugn, vi spelar okej, Viktor Fasth är omöjlig. många returer av Lundström och inte helt 100.
jag är lugn, vi spelar okej, Viktor Fasth är omöjlig. många returer av Lundström och inte helt 100.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: Alltså matchen lär nog bli svår att vända helt klart. Ska sanningen fram tror jag inte heller på någon vändning men det vore iaf roligt att se någon i Timrå göra mål.
Skiter i tredje och drar och tränar istället. Det är ändå avgjort.