Olle: Jag tror nog att de skakar av sig den rätt enkelt, eftersom det till största delen beror på Fasth att de inte gör mål.
Inlägg: 1400611
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen:
Dom gör Fasth bra också genom att skjuta mitt på, men han har gjort en del svettiga räddningar också.
Dom gör Fasth bra också genom att skjuta mitt på, men han har gjort en del svettiga räddningar också.