Laken: Är det inte roligare att fråga vilka som tar för sig? Är det inte nog med usel stämning här inne som det är tycker du? =)
Inlägg: 1400625
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Fan de e ju inte så farligt, vi ligger ju bara under med 3-0 efter 2p
Länkar:
AIK IF - Timrå IK (Actions)
AIK IF - Timrå IK (Actions)