1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400695

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
liston: Det är så jävla ironiskt när man ser Vampola/Friberg/hedström klapp-klapp spela ända in på mållinjen en tre-fyra gånger i matchen och sen går första bästa höstlöv från blå in, från AIK:s sida. Så jävla tröstlöst att man inte ens skriker på skärmen när vi ska rensa pucken ur egen zon i BP, mot AIK så VET man att puckjäveln kommer att stanna på blå och leta sig in bakom målvakten efter ett höstlöv från backen.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Inget slår hur man visste hur HV71 i nästa anfall skulle avgöra finalen 2010 när Djurgårdskillen träffade stolpen sedan ribban i samma läge...

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Skönt att inte riksråttan Fasth fick hålla nollan iallafall

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.