Timrå Icon: Usch det känns som ett sånt gigantiskt hån att torska mot ett AIK som slår ifrån sig puckar som om dom var besprutade med SARS.
Inlägg: 1400726
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Trots förlusten har jag en positiv känsla. Jag gillar vad jag såg från laget. Kan man nu få tillbaka folket som saknades pga skador/sjukdom samt värva in en bra förstaback tror jag absolut det kan bli en trevligare säsong än förra.
Men det är klart att det svider att åka på en 5-1:a där motståndarna gör mål på i princip allt medans våra grabbar inte lyckas få in puckuslingen...
+ 2
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Men vi har ju i alla fall spelat bra. I Modo-boken är de inte så nöjda. Det var tydligen klasskillnad.
Så är definitivt inte fallet för oss i alla fall.
Så är definitivt inte fallet för oss i alla fall.