1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400726

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Timrå Icon: Usch det känns som ett sånt gigantiskt hån att torska mot ett AIK som slår ifrån sig puckar som om dom var besprutade med SARS.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15

Trots förlusten har jag en positiv känsla. Jag gillar vad jag såg från laget. Kan man nu få tillbaka folket som saknades pga skador/sjukdom samt värva in en bra förstaback tror jag absolut det kan bli en trevligare säsong än förra. 

Men det är klart att det svider att åka på en 5-1:a där motståndarna gör mål på i princip allt medans våra grabbar inte lyckas få in puckuslingen...


Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Jo men utan Fasth är de ju inkentinken

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Gaaaaaaah! Vad frustrerande.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Men vi har ju i alla fall spelat bra. I Modo-boken är de inte så nöjda. Det var tydligen klasskillnad.
Så är definitivt inte fallet för oss i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.