1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400854

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Granath har ju ingen snabbhet. Trodde det var Jokela eller Kolan som kommit tillbaka.

Annars såg det klart mycket rappare ut i benen överlag + lite mera oväntade mönster i PP.

Granath skulle ha skickats med i storstädningen av chipsligan, men då blir han kapten istället????? Han var ju kass i fjol också.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
timrasuppi08: Du måste tänka på någon annan spelare. Endera det eller så är ishockey inte den sporten som du har bäst koll på.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
timrasuppi08:

Törs man fråga nåt annat, men har någon hört om Kolan spelade idag?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.