1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1401102

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Johnny Bravo: Hade vi fortsatt som förut hade vi tvångsnedflyttats a la AIK...

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Precis som många verkar göra stör jag mig som fanken på att man inte försöker komponera ihop 2 kedjor där man samlar det mesta av talangen.

Vampola, Pärssinen, Pikken, Hagos, Murran, Friberg. 5 av dessa skall inte spela en minut BoxPlay (Hagos är undantaget där kanske istället Gnagarn tar centerroll i PP2)..

För att ha "playmakers" i bägge lines så antar jag att det skulle kunna bli:

Pikken - Vampola - Murran
Friberg - Hagos - Pärssinen

Är någon forward borta av ovan nämnda så spelas helt enkelt den hetaste spelaren från 3:e eller 4:e.

Okej att det kommer saknas kreativitet i 3:e o 4:e men där finns forwards med Speed+Fysik att skapa chanser på andra sätt. Kan de bara släppa puck i rätt lägen (hej Hallin och Röymark!) kan det produceras helt okej.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Tycho: Jo, det är sant men det tar ändå inte bort min oro för att vi riskerar att åka ur :)

Det är en skitsituation som vi har hamnat i.

Ser dessutom att Modo har fått en ny storsponsor i ICA som nu är en av deras största, vad nu det har med saken att göra. :/

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer