Kerstin_k: Mm, men han försätter sig i situationer där han liksom inte har något val.
Så kan det mycket väl bli, eller att han inte håller måttet alls, och i så fall får vi fixa en snabb ersättare. Men nu har vi iaf 8 backar på kontrakt så bara det känns redan bättre än vad det gjorde igår.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så kan det mycket väl bli, eller att han inte håller måttet alls, och i så fall får vi fixa en snabb ersättare. Men nu har vi iaf 8 backar på kontrakt så bara det känns redan bättre än vad det gjorde igår.