1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1401221

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Det skrevs väl inför säsongen att vi ökat sponsorintäkterna men minskat säsongskortsintäkterna så antagligen har väl något nytt avtal skrivits även hos oss.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Frella: Det har du nog rätt i, tack för att du påpekade detta. Vad jag reagerade på i artikeln var att man skrev (ungefär) "dom här pengarna kan eventuellt läggas på en spelare senare om det behövs". Utan att fördjupa tankarna kring detta så tyckte jag att det var uppfriskande att höra en sportchef vara tydlig med en sån sak.

För övrigt måste jag säga att linkan förtjänar lite beröm idag. Han har grejat två helt godtagbara värvningar i jerofejevs och Hedin, utefter vår plånbok, på kort tid. Fortfarande väldigt tråkigt att läsa om Halonen men utefter vad som verkar finnas på marknaden så känns Hedin som en helt ok värvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer