Skarin: Du har flera poänger men "Att vi ska kunna värva 1:a backar i maj, juni känns ganska så, vad ska vi säga, på gränsen till omöjligt." håller jag inte med dig om. När värvade vi förstecenter Vampola? I maj.
Inlägg: 1401443
Svarskommentarer
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
RocknRolf2: Undantag. Typ. Förhoppningsvis blir det lite lättare när nästa lagbygge ska pusslas ihop.