Inlägg: 1401449
Svarskommentarer
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
Skarin: vi vinner emot växjö helt klart :] de ställer ingen framför vårat mål, men gerber blir svår o få hål i
Gör Pierre tre mål imorrn så vinner vi ;) Annars kommer den första segern om en vecka. Hoppas jag har fel om imorrn. Vore kul om Hagos och Dallas blir tillgänglig för spel till att börja med.