Edb: Skellefteå botde vi ju kunna slå. Vi kan ju inte (rent statistiskt sett) få stryk av två AIK i rad...?
Inlägg: 1401463
Svarskommentarer
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
Timrå Icon: Det finns inget i Skellefteå som heter "AIK". Dom heter Skellefteå eller "schtaaan", dom kommer från en karg skitplats och vi ska plocka 3 pinnar av dom imorn. Punkt slut.
+ 1
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
Timrå Icon: Spelarna kanske borde kolla på 8-0-matchen i bussen på väg upp
+ 2