Inlägg: 1401470
Svarskommentarer
Vi har ett år då vi måste snåla med pengarna. Så är det bara.
Varför sitta och skriva en massa skit om vad vi skulle kunna göra och vad vi borde göra?
Det är så här det ser ut nu. Vi kan inte värva ihop ett topplag. Vi kan inte värva en toppback. Punkt slut.
Låt oss stödja det lag vi har i stället för att spy ut en massa negativa energier.
Jag är så jävla trött på höra om Linkans tillkortakommanden och hur uselt Timrå IK är.
Det här är vad vi har för tillfället.
Det vore så skönt att gå in hit och ta del av lite hoppfullhet i stället för en massa skitsnack om Linkan och hur han har misskött sitt arbete.
Deal with it för helvete och slappna av.
Låt oss stödja det lag vi har!
RocknRolf2:
Det är inte Linkan som är problemet som jag ser det.
När Nubben och TJ valde att gå skilda vägar, och då vägen ledde ner till Von Anka's pengabinge i Götlaborg så kan jag tänka mig hur snacket gick på kansliet.
- Ok, vi sätter Linkan som sportchef och nu djävlar skall vi visa att vi klarar oss lika bra utan "arslet" som Bloggrin döpte om Kent till i sin ST-blogg.
Vad som då hände var att man skrev sinnessjukt dyra kontrakt som man inte hade täckning för. Och det är dessa "greklandskntrakt man fick betala för och fortfarande betalar av på.
Jag kan inte in min vildaste fantasi tro att Linkan hade ett skit med dessa svindlande affärer att göra. Det var TJ som hade ett sorts " jagskallvisadendärnubbenattviklararossbraändå" resonemang.
Vilket givetvis gick åt helvete.
"Du har ingen medicin på hur vi ska värva bättre, hur vi ska bli bättre. Det enda du vet är att "vi borde vara bättre"".
"Gör det bättre själv då" ? På allvar? Kom igen. Bättre kan du...
Edit: Som bonus får du min lösning på hur vi ska bli bättre: Sparka Linkan. Nöjd?
Redigerad kommentar