Inlägg: 1401563
Svarskommentarer
Sv: Stefan "Linkan" Lindqvist
RocknRolf2: Vi tror likadant. Ska vi gå ihop och bilda ett spelbolag? När vi ändå är inne på det här
med att tippa. Bra odds på Växjö idag. Jag gick all in där.
Ledsen för att du sågar, inte
sågade? Nix. Icke!! Men se helheten. Periodrapporter är ett bra tips för många. Så att man inte missar någonting.
med att tippa. Bra odds på Växjö idag. Jag gick all in där.
Ledsen för att du sågar, inte
sågade? Nix. Icke!! Men se helheten. Periodrapporter är ett bra tips för många. Så att man inte missar någonting.
Är du ledsen för att jag sågade Hedström tidigt under matchen? Eller Bagarn? Hedström har inte varit bra sedan 06-07 eller nåt sånt och jag tycker att lagets bästa spelare ska spela med lagets bästa. Orättvist?
Bagarn har också mycket att bevisa. Från första nedsläpp i torsdags så bevisade han ingenting. Jag hoppas på bättring där ikväll.