Inlägg: 1401885
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
pefr: Har vi ledningen 10 min in i tredje perioden så vågar jag hoppas på poäng i den här matchen. Tycker fortfarande att det viner jävligt farligt runt riddarn hela tiden.
det finns bara en sak att göra, och det är att korka upp en chimay grand reserve från 2006. studentlivet är bra ibland.