73Sjöbba: Jag är lika dålig förlorare som andra. Men dom som kan klaga på andra som klagar på Timrå IK kan nog visa vad dom går för vid seger. Det var det jag menade. Sorry
Dom är lika bortblåsta som alla andra. Dom har precis som oss andra en skadad gen men dom har svårare att acceptera det bara.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men dom som kan klaga på andra som klagar på Timrå IK kan nog visa vad dom går för vid seger. Det var det jag menade. Sorry
Dom är lika bortblåsta som alla andra. Dom har precis som oss andra en skadad gen men dom har svårare att acceptera det bara.
Redigerad kommentar