Timrå gör en bra och lagom grisig match idag. Redan några kompisar som är SAIK:are som förbannat sig över Timrås lyftningar ur egen zon. Inte mig emot! Det får se ut hur det vill så länge det ger två eller tre poäng. I Skellefteås lag imponerades jag främst av Thomas "Kuben" Andersson som var i stort sett felfri och hjälpte sitt lag till en poäng.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I Skellefteås lag imponerades jag främst av Thomas "Kuben" Andersson som var i stort sett felfri och hjälpte sitt lag till en poäng.