Jensen_12: Dagens största understatement. =) Det var så väntat att det nästan blev oväntat =). Närå, men beskedet kom snabbare än förväntat. Men att Hertzberg skulle få lämna var ju ingen nyhet. Får man inte ens byta om till match så är det ju föga troligt att man förlänger och med tanke på Hedströms spin-around i spel fyra mot fyra i lördags mot Styrman i sin "Hometown" så var ju saken biff. Sacha Beljavsky släng dig i väggen!!!
Nu väntar vi bara på att få se "piruetten" i "proppskåpet" så kommer en hel del "baguetter" att resa sig i givakt ståndsaktigt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer