Inlägg: 1402958
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El_loco: Eventuellt tre veckor på Pikkarainen. Ok men hur många veckor har han redan missat? Var det inför träningsmatchen mot SAIK han blev sjuk?
Sv: Apropå nånting...
El_loco: Det är lika bra att han konvalescerar ordentligt. Han vill knappast få hjärtmuskelinflammation eller andra hemskheter pga dumdristighet. Skönt att de dumma ryktena angående hans framtid i klubben verkar visa sig vara falska!
Krya på dig Pikken!
Krya på dig Pikken!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
El_loco: Efter en ordentlig infektion tar det så lång tid innan man är i full form, inget märkligt med det.
+ 2
"Hur lång tid tar det att komma tillbaka från en sådan här sjukdom?
– Det kan ta upp emot tre veckor att komma i full form."
Vad faan liksom, tre veckor? Vad har han haft för sjukdom? Syfilis?