1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1403377

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
The great one: Har ingen barnvakt, så jag blir hemma :/

Hoppas att nån vänlig själ filmar hela introt och lägger ut det på tuben, jag är sjukt spänd på att se hur det ser ut i år.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Tittar man på Ticnets arenaöversikt så finns det en del tomma platser fortfarande, men det ser ut att bli skaplig beläggning iallafall.
Känns så fantiastiskt roligt att äntligen få se på riktig hockey igen och framförallt att få se vad våra grabbar kan prestera med ordentligt publikstöd.
Är det ingen som varit på någon morgonvärmning och kan komma med någon rapport därifrån? Känner ett enormt informationsbegär inför den här otroligt viktiga matchen.

Alle man till Eon! Nu kör vi!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer