Det ska bli intressant att se om hemmaspelet har förbättrats den här säsongen. En första indikation kan komma i kväll. Full fart mot 3 poäng!
Inlägg: 1403391
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Simmalugnt: Vet inte vilka förväntningar man ska ha med tanke på att det är Växjö vi möter. Jag hoppas på en matchbild där vi för spelet från första nedsläpp och vinner med klara 4-1 men mycket talar väl för att det kan bli en ganska tight historia.