Inlägg: 1403405
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Abron: abron deras första lina har mest - i statistiken :] så så himla imponerande är de väl inte :]
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Abron: Vi har nytt blod i laget, Dallas och Hagos, nu kör vi, och ingen istid för Larsson wiihoooo!
Kan vi , men Lakers är bra. Ikväll gäller det att vara aggressiv, tätt på motståndarna och framför allt ingen Kola i egen zon.
Deras första line imponerar på mig, samt Gerber.