Inlägg: 1403413
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
RubinCarter:
Lian är en giftig rackare.... Alla tre har bra näsa för målet och skjuter bra. Några proppar ikväll så kanske de överreagerar för lite utv.....
Lian är en giftig rackare.... Alla tre har bra näsa för målet och skjuter bra. Några proppar ikväll så kanske de överreagerar för lite utv.....
Kallios medspelare har lirat (Reddox) 22:37 samt (Moran) 19:56