RubinCarter: Vaddå, Larsson är ju vår bäste tekare....
Inlägg: 1403420
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
svider som satan att man inte kan närvara på premiären... är nog första gången på 5-6år jag inte är på plats på¨hemmapremiären... :/