Fan vad effektiva vi är. Sedan tycker jag vi ska ha en renodlad första kedja, Hedström ska ner, men liksom vem ska ska spela där istället då, finns ju ingen spets, snälla Pikken kom tillbaka!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
0% i PP.
Fan vad effektiva vi är. Sedan tycker jag vi ska ha en renodlad första kedja, Hedström ska ner, men liksom vem ska ska spela där istället då, finns ju ingen spets, snälla Pikken kom tillbaka!!