Olle: Björklöven, Mora, Rögle, AIK... Välkommen i klubben Växjö och varsågod 12 poäng! Varför måste det alltid bli så här mot skitlag.
Håller med Olle - jag tycker vi erbjuder oss att avstå från att spela pp. Samma visa ifjol. Vi för spelet ända tills domarjäveln prompt måste ge oss ett pp... Sen är drt kört!
Vänd och vinn det här nu! Annars tar jag livet av mig redan i omgång tre...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med Olle - jag tycker vi erbjuder oss att avstå från att spela pp. Samma visa ifjol. Vi för spelet ända tills domarjäveln prompt måste ge oss ett pp... Sen är drt kört!
Vänd och vinn det här nu! Annars tar jag livet av mig redan i omgång tre...