2min för interference... varför är det inte 5min för bentacking?
Inlägg: 1403656
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
Man börjar fan nästan gråta över uselheten som vårt kära lag uppvisar i Powerplay. Det är bottenlöst uselt!
Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
pefr: Därför att tacklingen inte tar på benet?
Här borde man dock kunna förhandla sig till att växjöspelaren får 10 min personligt istället för att vi får 2 minuter i PP. Tråkigt att vi måste få PP där när det ändå känns som att vi är lite på gång.
Här borde man dock kunna förhandla sig till att växjöspelaren får 10 min personligt istället för att vi får 2 minuter i PP. Tråkigt att vi måste få PP där när det ändå känns som att vi är lite på gång.
Redigerad kommentar