1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404580

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
bisterfinnen:

Dessutom skriver jag här och på andra ställen i med- och motgång. Balanserat, moget.

Förstår att det känns surt att tappa i tredje, men ni behöver inte ta ut allt på mig. Det är inte mitt fel.

Jag är inte här för att häckla eller håna. Sorry.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
bisterfinnen: Endera trollar du ju eller så har du missat en viktig del i pusslet. Det är svårt att inte tolka dina inlägg här som provocerande och det är förvånande eftersom du brukar hålla en ok ton annars.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
bisterfinnen: Håll dig till din egna jävla sida!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...